Kamp Günlüğü ve Buluşmalarımız

9 Temmuz 2018 Pazartesi

GENÇ TATİL 10 - 14 YAŞ FOTOĞRAF KAMPI 09.07 - 16.07.2018

10 Temmuz 2018    2. Gün

Kampımızın 2. gününde yukarıdaki programı zevkle tamamladık.

Güne her sabah olduğu gibi yabancı eğitmenlerimiz eşliğinde sabah sporuyla başladık. Sporla güzelce güne hazırlanıp kahvaltıya geçtik.

Kahvaltıdan sonra dişlerimizi fırçalayıp odalarımızı topladık. Sonrasında hepimizin zevkle katıldığı doğaçlama tiyatro oyunlarını oynadık.

Impro etkinliğinden sonra havuzda  coşkulu geçen su topu maçında hem eğlendik hem serinledik.

Öğlen yemeğinin ardından Ekoloji ve Çevre konusu üzerine İngilizce sohbet yaptık.

Fotoğrafçılık saatinde gruplar halinde özgürlük konusu üzerine kavramsal fotoğraflar çektik. Çekilen fotoğraflar sonradan değerlendirilmek üzere eğitmenimize teslim edildi.

Ara öğünümüzde yerli süt mısırlarımızı afiyetle yedik.

Kampın geleneksel sanat etkinliği olan batik atölyesinde tshirtlerimizi renklendirdik.

Akşam yemeğinden sonra sahil yürüyüşü ve sahil temizliği yaptık. Ertesi günkü Bergama gezimiz hakkında bilgilendirme yaptıktan ve gizli dost mesajlarını okuduktan sonra iyi geceler diyerek kampçılarımızı odalarına yolladık.

09 Temmuz 2018 1. Gün

Uzun ve sakin bir yolculuğun ardından grubumuz Afacan'a ulaştı.

Afacan'ın kurallarını öğrenmek ve etrafı tanımak için kısa bir tur düzenledik.

Yorgunluğumuzu atmak içinse güzel bir kahvaltının ardından  havuz kurallarından bahsederek denize/havuza girip yüzdük ve su topu oynadık.

Öğle yemeğinden sonra “Fotoğrafçılığa Giriş” yaptık.

Yabancı eğitmenlerimiz eşliğinde de  İngilizce tanışma oyunları oynandı.

Ardından paraşüt oyunu ve isimlerimizi pekiştirmeye yarayan battaniye oyununu oynadık.

Yemek sonrası ışığın en güzel saatlerinde de grup fotoğrafı çekmeyi ihmal etmedik.

Yorucu bir günün ardından yaklaşık  olarak 22.00 civarında da odalarımıza çekildik.